شهید گمنام سلام..........
درباره وبلاگ

کاش ماه می دانست میان این همه ستاره وسیاره ،فقط یکی مشتری است.........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی باهم و آدرس mf00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 1651
بازدید کل : 102529
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ
همه چی باهم
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : marry       

دلم گرفته،بازم چشام بارونیه؛وای...........وای...........وای................

 

خبر آوردن،بازم تو شهر مهمونیه؛وای........وای..........وای................

 

شهید گمنام سلام،خوش اومدی مسافر من؛خسته نباشی پهلوون......

 

شهید گمنام سلام،خوش اومدی مسافر من؛خسته نباشی پهلوون......

 

شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من صفا دادی به شهرمون............

 

وقتی رسیدی همه جا،بوی خوش خدا پیچید؛ تو مگه کجا بودی؟.....

 

وقتی رسیدی کوچه ها،نسیم کربلا رسید ؛تو مگه کجا بودی؟.........

 

وقتی رسیدی همه جا،عطر گل نرگس اومد؛مگه با آقا بودی؟........

 

وقتی رسیدی همه اشکا،مثل زهرا می چکید؛................

 

تو مگه کجا بودی؟.........تو مگه کجا بودی؟......تومگه کجا بودی؟.......

 

شهید گمنام.........شهید گمنام...........شهید گمنام...........شهید گمنام....

 

شهید گمنام ...........دوباره زائرت شدم...........وای....وای....وای..........

 

شهید گمنام،بازم کبوترت شدم............وای....وای.....وای......

 

شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو؛تا کی می خوای سکوت کنی؟......

 

شهید گمنام بگو،پس میخوای فکری برا؛بغض توی گلوت کنی؟......

 

راستی هنوز مادر پیرت،تو خونه منتظره؛چرا اینجا خوابیدی؟...........

 

راستی مادر نصف شبا،با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟.......

 

راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه.....

 

راستی کسی نیست مادرو،حتی یه دکتر ببره؛چرا اینجا خوابیدی؟..........

 

چرا اینجا خوابیدی؟.........چرا اینجا خوابیدی؟...........چرا اینجا خوابیدی؟.....

 

شهید گمنام.........................شهید گمنام.......................

 

خودم میدونم،شرمنده پلاکتم...........وای.......وای...............وای.........

 

مدیون اشک،فرزند بی پناهتم؛وای...............وای........وای..............

 

حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم............

 

حق داری هرچی بگی،به روم نیار گلایه هاتو؛خودم دارم دق میکنم........

 

باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا میکنم،تو فقط غصه نخور.............

 

باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا میکنم،تو فقط غصه نخور...............

 

باشه دیگه کاری برا غوغای محشر میکنم،تو فقط غصه نخور..........

 

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور...............

 

شهید گمنام...................شهید گمنام.........شهید گمنام...............



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت17:08---3 مرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: