مادر.......
درباره وبلاگ

کاش ماه می دانست میان این همه ستاره وسیاره ،فقط یکی مشتری است.........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی باهم و آدرس mf00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1585
بازدید کل : 102463
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ
همه چی باهم
شنبه 14 تير 1393برچسب:, :: 18:16 ::  نويسنده : marry       

فرزند عزیزم!

برق آخرین نگاهت،چراغ خلوت تنهاییم شده است و نگاه چشمان مهربانت تنها امید زنگی ام

روزگاری به من می خندیدی و مرا می خنداندی.نگاهم می کردی ومن هم دلشاد می شدم

اما امروز در خاطراتم می خندی و مرا گریان می کنی ونگاهم می کنی وبا گرمی نگاهت مرا می سوزانی

نور چشمانم!

روزها به یاد شهادتت در کربلا گریه میکنم و شبها به یاد غربت در بقیع اشک می ریزم وتو را میان این وآن جست وجو میکنم

در شلمچه،در اروند،در طلاییه و.....

پسرکم!

کدامین گل از صحرای سرخ شهادتت را ببویم که بوی تو را دهد؟

ای کاش می دانستم کدامین گل سرخ،صبح وشام شبنم اشک را بر مزار غربت می ریزد تا به او میگفتم:

بیشتر اشک بریز که این جوان غریب مادری هم دارد

 

                     <<گلی گم کرده ام می بویم او را                 به هر گل می رسم می بویم او را>>

عزیز دلم!

صدای پای در پنجره نگرانم میکند که گویا کسی می آید.

صبا کجایی که این پیغام را به فرزندم برسانی که هنوز هم که هنوز است

                                                                        <<تو را من چشم در راهم>>

بغض گلویم را گرفته،عقده های دلم را هنوز وانکرده ام،هنوز فریادی بر گلویم سنگینی میکند،یوسف بی وفایم

                      پیراهنی................،پلاکی................،نشانی.....................

پسرم!

شرمنده ام که هنوز زنده ام،شرمنده ام که هنوز نفس می کشم

به همه گفته ام که چون تو بازگردی ومن نباشم به تو بگویند:

                                                            <<تو را مادرت چشم در راه است>>



نظرات شما عزیزان:

admin
ساعت23:49---14 تير 1393

در طوفان زندگی با خدا بودن بهتر از نا خدا بودن است
در پناه خداوند متعال همیشه موفق ،سلامت و خوشبخت باشی
راستی ما که دستمون به داداش هادی نمیرسه ولی شما که میرسه  بهش بگو از راه دور مخلصتم خاک پاتم
ممنونم ابجی گلم


همچنین شما موفق باشید و سربلند در پناه خدا......


محمد 6464
ساعت19:01---14 تير 1393
سلام خواهر گلم ماری
وبلاگ خیلی قشنگی داری من خوشم اومد امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و سر بلند باشی و هیچ وقت دچار هیچ مشکلی نشی. در مورد متن قشنگی که گذاشتی فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینکه مادر تنها واژه خوبیه که من در طول زندگیم شنیدم . موفق و پیروز باشی
پاسخ: بله واقعا همینطوره...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: