گاهی دلم خیلی می گیره....
درباره وبلاگ

کاش ماه می دانست میان این همه ستاره وسیاره ،فقط یکی مشتری است.........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی باهم و آدرس mf00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 560
بازدید ماه : 1592
بازدید کل : 102470
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ
همه چی باهم
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : marry       

گاهی با چیزای کوچیک دلم خیلی میگیره  

مثلا یه روز داشتم به یه لالایی که واسه دخترعموم گذاشتم گوش میکردم یهو دلم گرفت از خودم

به این فکر میکردم که یه مادر چقدر بچه اش واسش عزیزه حاضره هر کاری واسه بچه اش بکنه 

حالا ما که بنده های خداییم و خدا آفریدمون چقدره براش عزیزیم..............

حالا اینا به کنار با اینکه پدر مادرامون هرکاری واسه ما میکنن بااین حال بعضیامون وقتی که

اونا به مراقبتمون نیاز دارن می سپریمشون سرای سالمندان،گاهی باکارامون باعث اذیت شنشون می شیم

ولی اونا بازم دوسمون دارن..................

حالا حساب کنید خدا که محبتش خیلی بیشتر از پدر و مادره رو چقدر اذیت میکنیم..............

ولی خدا بازم خیلی دوسمون داره و کاری باهامون نداره،..................

چرا ما اینقدر باعث ناراحتیش میشیم کارایی میکنیم که بزرگترین عشق زنگیمون ازمون راضی نباشه؟!!!!!!!!!!!

درسته اولین و بزرگترین و بهترین عشق به نظر من خداست،بعدش عشق مادر به فرزندش.............

بعد هم عشقی که خدا در همه نهاده،عشقی که خیلی از ماها با چیزای دیگه اشتباه میگیریم.................

اونو با یه چشمک،شماره و دوستی هاو...................تا به یه جاهایی که اصلا نمیتونم بگم می کشونیمش

آخرش هم تمومش میکنن،میرن با یکی دیگه و این چرخه همچنان ادامه داره................تا بلاخره سرشون به سنگ بخوره

بچه ها خواهشا این قضیه رو جدی بگیرین،هیچ وقت بکارت روحتون رو به خاطر کسی که ارزش نداره نابود نکنید

روح انسان جایگاه خداست.جایگاه خدا رو به غیر خدا ندید،روحتون رو ،خودتون رو اینقدر ارزون نفروشید

          "خدا خودشو بهای انسان  قرار داده"

دوستای گلم مراقب خودتون باشید،در تمام عرصه های زندگیتون موفق باشید وسربلند................



نظرات شما عزیزان:

محمد 6464
ساعت13:31---15 تير 1393
سلام خواهر گلم خسته نباشی
بسم رب الشهدا والصدیقین
ابجی ماری واقعا متن بسیار خوبی رو نوشته بودی.دقیقا تمام اعتقاد هایی که من دارم و به بقیه میگم رو تو این متن گفته بودی.من هم چند مطلبی رو میتونم بهش اضافه کنم واون اینکه.خدا یکی عشق یکی.عشق اول خداست عشق دوم پدرو مادر و عشق سوم همش بهانه اس.چون دوستی های الان عشق نیست همش هوا و هوسه.و مطلب دوم:دوست باش ولی صمیمی نباش.دوست داشته باش ولی عاشق نباش.منظورم اینکه عشق های واقعی هیچ وقت به هم نمیرسن به همین دلیل میگم که عاشق نباش.ممنون دیگر عرضی نیست
موفق و پیروز باشی گلم

پاسخ: سلام ممنون لطف کردید نظرتونو گفتید خیلی ممنون خوشحال شدم .سربلند باشید وپیروز............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: